قوانین و مقررات آدا استایل:
ماده ۱- تعاریف و اصلاحات
۱-۱ شرکت: شرکت آدا استایل هوشمند که نسبت به ارائه خدمات وب سایت آدا ستایل اقدام میکند.
۱-۲ استایلیست (نیروی متخصص یا آرایشگر): افرادی که در سایت آدا استایل برای انجام خدمات ثبتنام و پس از طی مراحل ذکر شده در قوانین آدا استایل اعلام آمادگی کردهاند و به کاربران در قالب پلتفرم آدا استایل خدمترسانی میکنند.
۱-۳ کاربر (مشتری یا زیباجو): هر شخص حقیقی یا حقوقی استفادهکننده از آدا استایل
۱-۴حساب کاربری: حسابی است که اشخاص برای استفاده از خدمات آدا استایل در وب سایت آدا استایل ایجاد کردهاند.
۱-۵ اعتبار: مبلغی است که کاربر به منظور استفاده از خدمات آدا استایل به حساب کاربری خود واریز کرده است.
۱-۶ اطلاعات محرمانه: اطلاعاتی که توسط کاربران و استایلیست ها در اختیار آدا استایل قرارداده میشود، مانند شماره تماس، نشانی محل سکونت، پست الکترونیکی و غیره.
ماده۲- حساب کاربری
۲-۱ کاربر با ثبت نام در آدا استایل و همچنین با هر بار استفاده از خدمات بانیکس میپذیرد که قوانین و مقررات جاری آدا استایل را به صورت کامل مطالعه کرده و با اطلاع کامل و در صحت عقل آنها را پذیرفته است. این قوانین ممکن است در طول زمان تغییر کند. استفاده مستمر کاربران از وب سایت آدا استایل به معنی پذیرش هر گونه تغییر در قوانین و مقررات آن است.
۲-۲ برای استفاده از آدا استایل لازم است که هر کاربر یک حساب کاربری در وب سایت آدا استایل ایجاد کند و افراد ۱۸ سال به بالا و واجد اهلیت قانونی و دارای صحت عقلی میتوانند اقدام به ساختن حساب کاربری در آدا استایل کنند. کاربر برای استفاده از آدا استایل باید نام، نام خانوادگی و شماره همراه خود را در وب سایت آدا استایل ثبت کند.
۲-۳ کاربر میپذیرد اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح و به روز در وب سایت آدا استایل وارد کند. مسئول عدم صحت اطلاعات اعلام شده شخص کاربر میباشد و در صورتی که کاربر درخواستی را ارسال کند و شرکت متوجه عدم صحت اطلاعات کاربری شود، میتواند درخواست را لغو و یا حساب کاربری را غیرفعال نماید.
۲-۴ هر شخص میتواند تنها یک حساب کاربری به عنوان کاربر در آدا استایل داشته باشد. در صورتی که شرکت اطلاع یابد که به نام یک شخص اعم از حقیقی و حقوقی حسابهای کاربری متعددی وجود دارد، شرکت مجاز خواهد بود نسبت به قطع خدمات و غیرفعال نمودن حسابهای کاربری مذکور اقدام نماید.
۲-۵ مسئولیت همه فعالیتهایی که از طریق حساب کاربری اشخاص در آدا استایل یا سایر خدمات مربوط به آدا استایل انجام میشود به عهده کاربر است.
۲-۶ مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری از جمله نام کاربری و رمز عبور به عهده کاربر است. در صورت مفقود یا سرقت اطلاعات حساب کاربری، کاربر موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع شرکت برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاعرسانی به شرکت انجام نشده است، مسئولیت همه فعالیتهایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام شده و خواهد شد به عهده کاربر خواهد بود.
۲-۷ از یک حساب کاربری اشخاص متعدد حق استفاده ندارند. کاربر حق ندارد به اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهد یا حساب خود را به شخص دیگری منتقل کند.
۲-۸ در شرایط خاصی ممکن است از کاربر برای استفاده از خدمت، درخواست احراز هویت شود، در چنین شرایطی اگر کاربر اطلاعات کافی در اختیار شرکت قرار ندهد، شرکت میتواند حساب کاربری وی را مسدود کرده و از ارائه خدمات به کاربر خودداری کند.
ماده۳- موارد قابل تعهد کاربر (زیباجو،مشتری) در استفاده از آدا استایل
۳-۱ با استفاده از خدمات آدا استایل، کاربر میپذیرد که از استایلیست برای انجام هیچگونه فعالیت خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران یا مخالف با عرف جامعه استفاده نکند.
۳-۲ کاربر متعهد است در صورت داشتن هرگونه تقاضای نامتعارف و هرگونه پرنده یا حیوان در منزل، موضوع را قبل از توافق بر انجام کار به استایلیست و پشتیبانی اعلام کند. در غیر این صورت پس از عزیمت استایلیست به نقطه مبدا و مواجهه با موارد فوق، استایلیست(آرایشگر)مجاز به لغو خدمت بوده و مسئولیت جبران خسارات وارده بر عهده کاربر است.
۳-۳ کاربر متعهد میشود هیچگاه از استایلیست آدا استایل به صورتی که به آدا استایل یا شرکای آن صدمهای وارد شود، استفاده نکند.
۳-۴ کاربر میپذیرد که ممکن است آدا استایل ارسال پیام کوتاه را به عنوان راه ارتباطی شرکت با وی یا اعلام تخفیفات انتخاب نماید. کاربر میتواند درخواست کند که ارسال این پیامها قطع شود، اما میپذیرد که با انصراف از دریافت این پیامها ممکن است در استفاده از خدمت با مشکل مواجه شود و یا اطلاعات مقتضی و تخفیفات به موقع به او نرسد.
۳-۵ آدا استایل ممکن است کدهایی به منظور هدیه به کاربر ارائه کند که با وارد کردن این کدها در برنامه، درصدی از هزینه خدمات کسر یا به کاربر برگردانده شود یا مبلغ مشخصی به حساب کاربر در آدا استایل اضافه شود. نحوه ارائه این خدمات و تعیین مهلت استفاده از آنها منوط به تشخیص و صلاحدید شرکت بوده و در صورت عدم تعلق کدهای مذکور، کاربر حق طرح هیچگونه ادعا و اعتراضی را در این خصوص نخواهد داشت.
۳-۶ کاربر متعهد میشود که اجازه انتقال یا فروش کدها را به افراد دیگر ندارد و مجاز به انتشار عمومی این کدها نمیباشد.
۳-۷ کاربر میپذیرد اعتباری که در حساب کاربری آدا استایل خود دارد فقط برای استفاده از خدمات آدا استایل بوده و امکان دریافت این وجه به صورت نقدی میسر نمیباشد.
۳-۸ کاربر میپذیرد کدهایی که جهت افزایش اعتبار یا کاهش هزینه خدمات به او داده میشود، ممکن است منقضی شوند. از آنجایی که آدا استایل برای ارائه این کدها هزینهای از کاربران دریافت نمیکند این حق برای شرکت محفوظ است که مبلغ یا درصد تاثیر این کدها را حتی پس از انتشار آنها تغییر دهد یا در صورت لزوم آنها را باطل کند. همچنین در صورتی که شرکت تشخیص دهد که استفاده از این کد به دلیل خطای فنی یا تخلف صورت گرفته و یا غیرقانونی بوده است، میتواند کد یا اعتباری را که در نتیجه استفاده از آنها به اعتبار حساب کاربر افزوده شده است، باطل یا حذف کند.آنها به اعتبار حساب کاربر افزوده شده است، باطل یا حذف کند.
۳-۹ کاربر متعهد میشود که در زمان ارسال درخواست خدمت به آدا استایل زمان حضور مورد نظر را مشخص کند تا آدا استایل بتواند با برنامهریزی و طبق درخواست کاربر، استایلیست مربوطه را به محل اعزام کند.
۳-۱۰ با استفاده از خدمت آدا استایل، کاربر میپذیرد که در حین انجام خدمت، استایلیست را وسیلهای برای تبلیغات و بازاریابی کالاهای شخصی خود قرار ندهد و از هرگونه معرفی و عرضه محصولات شخصی و یا محصولات متعلق به دیگران خودداری کند.
۳-۱۱ کاربر متعهد به رعایت همه قوانین اسلامی، شرعی، اخلاقی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران از جمله رعایت حجاب مناسب و رعایت ادب و رعایت هنجارها در هنگام انجام خدمات توسط استایلیست آدا استایل است.
۳-۱۲ کاربر میپذیرد که اسناد، مدارک و اشیای مهم و گرانبهای خود، اعم از طلا، جواهرات، ارز و سایر اشیای قیمتی خود را بدون مراقبت در معرض دید استایلیست قرار ندهد.
۳-۱۳ کاربر میپذیرد که آدا استایل به عنوان یک وب سایت عمل کرده و دو طرف را به هم معرفی و مرتبط مینماید و مسئولیت هرگونه آسیب به اموال طرفین به عهده فرد خاطی بوده و طرفین میتوانند در مراجع ذیصلاح حقوقی و قضایی علیه یکدیگر اقامه دعوی نمایند.
۳-۱۴ کاربر میپذیرد پس از اتمام خدمت استایلیست، جهت افزایش و بهبود کیفیت کاری خدمات، در وب سایت برای استایلیست نظر، پیشنهاد و انقاد بگذارند
۳-۱۵ کاربر تعهد میکند هیچگونه ارتباطی با هیچ یک از استایلیست ها نداشته باشد و هرگونه تقاضای خدمت توسط استایلیست را توسط آدا استایل ثبت نماید.
۳-۱۶ کاربر میتواند پس از ارسال درخواست خدمت و مشخص شدن استایلیست، تا چهار ساعت قبل از زمان خدمت، سفارش را لغو کند.
۳-۱۷ کاربر میپذیرد در صورت درخواست وجه اضافی توسط استایلیست به شرکت اطلاعرسانی نماید.
۳-۱۸ کاربر(زیباجو) مطلقا مجاز به ذخیره اطلاعات تماس آرایشگرانی که در نتیجه استفاده از سایت آدا استایل به دست آورده، نمی باشد و بدینوسیله متعهد می گردد خارج از سایت آدا استایل با استایلیست تماس برقرار ننماید.
در صورتی که کاربر متعاقب ثبت سفارش و در طول دوره ارائه خدمت، سرویسهای دیگری را نیز از آرایشگر تقاضا نماید، هزینه سرویسهای مذکور به هزینههای قبلی افزوده میشود و نامبرده موظف ثبت درخواستهای افزوده شده در سایت آدا استایل میباشد
ماده ۴ – موارد قابل تعهداستایلیست(آرایشگر،متخصص) آدا استایل
۴-۱ استایلیست(آرایشگر متخصص) متعهد میشود در حین انجام خدمات آدا استایل از استعمال دخانیات و هرگونه فعالیت نامتعارف که موجب آزردگی کاربر شود اجتناب کند.
۴-۲ استایلیست متعهد میشود که در حین انجام کار خدمت سپرده شده را در نهایت نظم و ادب و به دور از ناهنجاریها به بهترین نحو انجام دهد.
۴-۳ استایلیست متعهد میشود که در حین انجام کار از تلفن همراه خود فقط برای برقراری تماس آن هم در شرایط ضروری استفاده نماید.
۴-۴ استایلیست تعهد مینماید که از کاربر تقاضای هیچگونه مبلغی مازاد بر هزینهای که در آدا استایل تعیین شده، نداشته باشد.
۴-۵ استایلیست میپذیرد هیچگونه درخواست نامتعارف و دور از عرف و هنجارهای جامعه نداشته باشد.
۴-۶ استایلیست حق ندارد اشیا غیرمجاز مانند مشروبات الکلی و سلاح اعم از سرد و گرم و همچنین حیوانات به همراه داشته باشد.
۴-۷ استایلیست متعهد میشود پس از اتمام خدمات از هیچ بخش از اطلاعاتی که در نتیجه استفاده از سرویس آدا استایل، از کاربران کسب کرده، هیچگونه استفادهای نکند. طبعا ذخیره کردن اطلاعات کاربران در تلفن همراه یا به هر شیوه دیگر نیز مغایر با قوانین آدا استایل خواهد بود. همچنین آدا استایل متعهد میشود در طول انجام خدمت، فقط در شرایط ضروری از اطلاعات کاربران که در سرویس آدا استایل ارائه شده، استفاده کند. استفاده استایلیست از این اطلاعات باید با هماهنگی آدا استایل و مطابق با عرف جامعه و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.
۴-۸ استایلیست مختار است یک درخواست خدمت را بپذیرد یا رد کند.
۴-۹ استایلیست میپذیرد که تحت هر شرایطی از بردن همراه به محل خدمت خودداری نماید.
۴-۱۰استایلیست در قسمت خدمت عکاسی تعهد مینماید که عکسها و فیلمهای کاربران را تحت هر شرایطی محفوظ نگه داشته ودر هیچ برنامه و صفحه مجازی به عنوان تبلیغات و به هر عنوان دیگری استفاده نکند.
۴-۱۱ استایلیست در قسمت زیبایی بانوان تعهد مینماید که برای رضایت کاربر از نتیجه بعمل آمده حداکثر تلاش خود را بکند.
۴-۱۲ استایلیست در قسمت زیبایی بانوان تعهد مینماید که هیچگونه عکسبرداری و فیلمبرداری از نتیجه کار برای تبلیغات کار خود و یا هر عنوان دیگری انجام ندهد.
۴-۱۳ تمامی استایلیست ها متعهد میشوند که هیچگونه تقاضایی مبنی بر زیادهخواهی و درخواست مبلغی مازاد بر مبلغ تعیین شده در آدا استایل از کاربر نداشته باشند.
۴-۱۴ استایلیست میپذیرد که تقاضای پرداخت نقدی یا آنلاین از کاربران نداشته باشد.
۴-۱۵ استایلیست میپذیرد که هیچگاه حساب کاربری او منفی نشود. منفی شدن حساب کاربری استایلیست به دلیل دریافت نقدی مداوم یا شارژ نکردن حساب است.
۴-۱۶استایلیست متعهد میشود که پس از قبول درخواست بدون دلیل و هماهنگی با آدا استایل و برحسب ضرورت، خدمت را لغو نکند.
۴-۱۷ استایلیست متعهد میشود که پس از قبول درخواست، فردی را به عنوان جایگزین خود به محل خدمت اعزام نکند.
۴-۱۸ استایلیست میپذیرد اگر امکان منفی شدن حساب کاربری بود، آن را به صورت جداگانه شارژ نماید.
۴-۱۹ وسایلی که کاربر و استایلیست آدا استایل نباید در محل همراه داشته باشند عبارت است از: مواد منفجره و محترقه، مواد سمی، اسیدی، بیماری زا، بدبو، مایعات و جامدات آتشزا و سوختنی، وسایل رادیو اکتیویته، هرگونه سلاح گرم و سرد، مواد مخدر و مشروبات الکلی و هرگونه مواد دیگری که نامتعارف یا خلاف قوانین و هنجارهای جمهوری اسلامی ایران است.
۴-۲۰ استایلیست با ثبت نام در آدا استایل میپذیرد که قوانین و مقررات جاری آدا استایل را به صورت کامل مطالعه کرده و با اطلاع کامل و در صحت عقل آنها را پذیرفته است. این قوانین ممکن است در طول زمان تغییر کند. ارائه خدمات به عنوان استایلیست در وب سایت آدا استایل به معنی پذیرش هر گونه تغییر در قوانین و مقررات جاری مندرج در وب سایت آن است.
۴-۲۱ استایلیست پس از حضور در محل خدمت، در صورت احساس عدم امنیت، میتواند با هماهنگی پشتیبانی و بدون اطلاع و کسب اجازه از کاربر محل انجام خدمت را ترک کند.
۴-۲۲ استایلیست متعهد است یک شماره شبا و شماره کارت به شرکت ارائه نماید تا در مواردی که کاربر متقاضی متمایل به پرداخت آنلاین هزینه سرویس آرایشگاهی است، شرکت این مبالغ را پس از کسر حق استفاده و بهرهبرداری خود به این حساب واریز نماید. کاربر اقرار مینماید که واریز به این حساب، به منزله پرداخت به شخص ایشان بوده و ذمه شرکت با واریز وجوه موصوف به این حساب، بری می شود و کاربر نمی تواند در آینده مدعی عدم پرداخت گردد.
ماده ۵- هزینهها و پرداخت
۵-۱ کاربر میپذیرد امکان استرداد هزینههایی که به آدا استایل میپردازد وجود ندارد.
۵-۲ کاربر و استایلیست میپذیرند که هزینه خدمت از قبل، از طرف آدا استایل مشخص میشود و پس از استفاده از آن نمیتوانند اعتراضی نسبت به هزینه خدمت داشته باشند، مگر در مواردی که بسته به نوع خدمت ارائه شده توافقی بین طرفین (کاربر و استایلیست و آدا استایل) تعیین شود.
۵-۳ پرداخت هزینه خدمت فقط از طریق روشهایی که توسط آدا استایل مشخص میشود، امکان دارد. این روش ها عبارتند از:پرداخت اعتباری از طریق کیف پول، پرداخت آنلاین، پرداخت نقدی به استایلیست پس از اتمام کار.
۵-۴ کاربر میپذیرد هزینه خدمات ارائه شده ممکن است بسته به ویژگیهای خدمت از جمله نوع خدمت، زمان خدمت، مکان خدمت و عوامل دیگر متغیر باشد.
۵-۵ کاربر میپذیرد که باید هزینه خدمت را مستقل از هرگونه مشکلی که ممکن است در برنامه آدا استایل جهت پرداخت آنلاین به وجود بیاید، به شرکت پرداخت کند. در صورتی که به دلیل مشکلی در برنامه آدا استایل یا مشکلات ارتباطی از جمله اینترنت و شبکه تلفن همراه امکان پرداخت از طریق وب سایت فراهم نشود، مشتری همچنان موظف به پرداخت هزینه خدمت خواهد بود. در این شرایط پرداخت هزینه ممکن است با هماهنگی کاربر با دفتر شرکت آدا استایل یا روشهای دیگر صورت پذیرد. در صورتی که کاربر به هر دلیلی از جمله مشکلات وب سایت پرداخت را انجام نداده باشد، شرکت حق دارد مبلغ خدمت را از اعتبار کاربر در آدا استایل کسر کند.
۵-۶ کاربر میپذیرد هیچگاه درخواست خدمت به آدا استایل ارسال نکند، مگر اینکه قصد استفاده از خدمات آدا استایل را داشته باشد. اگر پس از ارسال درخواست و پذیرش آن توسط استایلیست، درخواست را لغو کند یا در مکان مشخص شده به عنوان مقصد در زمان مشخص حضور پیدا نکند، وی متعهد به پرداخت هزینه استایلیست میباشد و یا شرکت مجاز خواهد بود نسبت به کسر پرداخت مبلغ مذکور از محل اعتبار وی اقدام نماید. در صورت تکرار این عمل برای بار دوم حساب کاربری کاربر مسدود خواهد شد.
۵-۷ کاربر میپذیرد هرگونه تخریبی که در ابزار استایلیست در نتیجه استفاده از خدمات یا حساب کاربری وی ایجاد شود، مسئولیت تامین هزینههای مربوط به تعمیر، تعویض و غیره به عهده وی خواهد بود. در چنین مواردی شرکت حق دارد این هزینه را از اعتبار موجود در حساب آدا استایل کاربر کسر یا از وی وصول کند. در صورتی که اعتبار موجود نزد شرکت به میزان خسارت وارده و هزینههای مرتبط به آن نباشد، استایلیست یا شرکت مجاز به پیگیری وصول مطالبات مذکور خواهد بود.
ماده ۶- مسئولیت آدا استایل
۶-۱ آدا استایل با تمام امکانات خود از جمله مرکز تماس و پشتیبانی فعال و واحد رسیدگی به شکایات و فرآیند میانجیگری، تمامی تلاش خود را جهت رضایت کاربران و رفع اختلافات ایجاد شده در زمان ارائه و استفاده از خدمات بانیکس بین کاربران و ایجاد صلح و سازش فیمابین آنها میکند.
۶-۲ شرکت با استفاده از نظارتهای خود و انجام نظرسنجی از کاربران در پایان خدمت، سعی میکند خدمات با کیفیت و مطلوب به کاربران ارائه دهد.
۶-۳ شرکت تلاش خود را جهت فراهم نمودن امکان استفاده از خدمات وب سایت خود توسط دستگاههای کاربران میکند. اما تضمینی نسبت به اجرا شدن آن روی همه دستگاهها یا همه شبکههای ارتباطی (اینترنت، شبکه تلفن همراه و…) نخواهد داد.
۶-۴ تمام کاربران وب سایت آدا استایل که در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند، برابر شرایط فوق میتوانند شکایت خود را از طریق پشتیبانی و واحد رسیدگی به شکایات آدا استایل مطرح کنند. شرکت پیگیری لازم و تلاش خود را جهت حل و فصل اختلافات بعمل خواهد آورد.
۶-۵ جهت آشنایی بیشتر کاربران با نحوه و شرایط ارائه خدمات آدا استایل و استفاده از وب سایت کاربر و استایلیست، همه اطلاعات مورد نیاز کاربران توسط آدا استایل در وب ساییت قرار داده شده و کاربر میتواند با مراجعه به قسمت سوالات متداول و مطالعه موارد مذکور، کاملا با شرایط ذکر شده و خدمات آدا استایل آشنا شود. همچنین همکاران در پشتیبانی پاسخگوی هر گونه ابهام و سوال کاربران هستند. لازم به توضیح است که ارائه اطلاعات کاربری صرفا از طریق وب سایت امکانپذیر است.
۶-۶ مسئولیت آدا استایل فقط در صورتی است که کاربر از طریق وب سایت آدا استایل درخواست دریافت خدمت استایلیست کرده باشد، لذا اگر کاربر و استایلیست که در وب سایت آدا استایل ثبت نام کردهاند، خارج از وب سایت با یکدیگر بر انجام خدمت توافق نمایند، هیچگونه مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.
ماده ۷- مسئولیت شرکت
۷-۱ مسئولیت همه اقدامات و افعال کاربر و استایلیست که ناشی از عدم رعایت قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون مجازات اسلامی (ارتکاب جرم در حین خدمت) و قوانین مدنی (ورود خسارات به اموال کاربران) باشد، بر عهده شخص متخلف بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال اعمال و افعال فوق نداشته و نخواهد داشت و شرکت میتواند ضمن غیرفعال کردن حساب کاربری متخلف، از طریق مراجع ذیصلاح، اقدامات قانونی را علیه نامبرده نسبت به احقاق حقوق قانونی شرکت به عمل آورد.
۷-۲ هرگونه اقدامی از سوی کاربران که منجر به ورود خسارت به شهرت، اعتبار و داراییهای شرکت شود، تخلف از شرایط قراردادی و قانونی تلقی خواهد شد و شرکت این حق را برای خود محفوظ میداند که حساب کاربر را مسدود کرده و در صورت نیاز علیه شخص اقدام قانونی انجام دهد و خسارت و حقوق قانونی خود را مطالبه کند.
۷-۳ مسئولیت رعایت همه قوانین و مقررات کشوری بر عهده کاربران آدا استایل است.
۷-۴ در صورتی که استایلیست در حین ارائه خدمت متوجه نقض تعهدات قانونی از سوی کاربر شود، متعهد به اعلام گزارش عدم امنیت به مرکز تماس شرکت و مراجع انتظامیخواهد بود.
۷-۵در صورت مراجعه کاربران به مراجع قضایی و درخواست اطلاعات مربوط به سفارشها، شرکت تنها قادر به ارائه اطلاعاتی خواهد بود که کاربران در سایت آدا استایل ثبت نموده اند. از این رو در صورتی که کاربر متقاضی با آرایشگر خارج از سایت آدا استایل ارتباط برقرار نماید یا زمان و مکان سفارش را با توافق مستقیم با آرایشگر تغییر دهد، شرکت به سبب عدم دسترسی به این اطلاعات تبعا نمیتواند در این خصوص مساعدتی به عمل آورد.
ماده ۸- قطع خدمات
آدا استایل به هر دلیلی به این نتیجه برسد که حضور یک کاربر(زیباجو)یا استایلیست میتواند برای آدا استایل یا سایر کاربران و استایلیست ها خطرناک یا نامطلوب باشد، طبق صلاحدید و تشخیص خود حق حذف دسترسی کاربر مذکور به خدمات آدا استایل را دارد. در این صورت کاربر حق طرح هیچگونه ادعا و اعتراضی را نخواهد داشت.
ماده ۹– توافق از راه دور
۹-۱ کاربران توافق میکنند جهت مبادله آسان اطلاعات، همه تغییرات و الحاقیههای قوانین و مقررات حاضر اعم از تغییر و اضافه کردن شروط آن، ارسال اخطاریه و ابلاغیه های مربوط به شرکت از طریق سامانه آدا استایل به عمل آید و کاربران ضمن پذیرش اطلاع از شروط و روند اجرایی آن موافقت خود را نسبت به اعمال شرط مذکور اعلام میکنند.
۹-۲ مسئولیت حفظ و حراست از حساب کاربر به عهده کاربر مذکور بوده و وی ضمن پذیرش این مسئولیت همه داده پیامهای صادره از طریق حساب کاربری مذکور را منتسب به خود دانسته و هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید، و جعل پیامهای ارسال شده از ناحیه نامبرده غیرقابل استماع و مردود است.
۹-۳ کاربران میپذیرند هر گونه رویه، اشکال، عبارات مبین تائید و اعلام قبولی و تصدیق داده پیامهای صادره از طرف شرکت به منزله امضای الکترونیکی و قبولی محسوب میشود و هرگونه ادعایی نسبت به امضا و قبولی مذکور غیرقابل استماع و مردود است.
۹-۴ کاربران عضو در خدمات آدا استایل قصد و اراده خود را نسبت به پذیرش انعقاد هرگونه اقدام و عمل حقوقی از جمله عقود و معاملات از راه دور و از طریق سامانه رایانهای و الکترونیکی اعلام میکنند.
ماده ۱۰- حریم خصوصی
آدا استایل جهت ارائه خدماتی دقیق و مطمئن به کاربران، نیاز به دریافت اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره تلفن همراه ،کد ملی و … دارد که از آن ها برای ثبت سفارش یا استفاده از برخی امکانات دیگر در سایت استفاده میکند. از آنجا که تمامی فعالیتهای آدا استایل قانونی و مبنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت میگیرد، وارد کردن اطلاعات صحیح و دقیق اشخاص حقیقی لازم است. آدا استایل از این اطلاعات فقط برای خدمترسانی بهتر استفاده میکند. همچنین ممکن است جهت ارتباط با مشتریان و اطلاعرسانیها (مانند اخبار و تخفیفها)، از شماره همراه کاربران برای ارسال پیامک استفاده شود. در آخر نیاز است بدانید آدا استایل حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی کاربرانش را تضمین میکند و برای ارائه خدمات با کیفیت، امن و آسان تمام تلاش خود را به کار میگیرد.
ماده ۱۱- حل اختلاف
در صورت بروز هرگونه اختلاف بین کاربر(زیباجو،مشتری) و استایلیست(آرایشگر،متخصص) و سایر متعهدین این قرارداد از قبیل اختلاف در تفسیر، اجرا، فسخ، بطلان یا خسارات ناشی از آن و غیره، اختلاف توسط داوری یک نفره که از سوی واحد امور مشتریان آدا استایل به عنوان مقام ناصب منصوب خواهد گردید، حل و فصل خواهد شد. مقام ناصب میتواند یکبار یا به هر تعداد بیشتر که رسیدگی به اختلافات طرفین ایجاب نماید، نصب داور نماید که داور منصوبه در اختلافات ارجاعی میتواند یک نفره بوده و یا در هر مورد داوری ارجاعی، فردی غیر از داور قبلی باشد و تشخیص این امر بر عهده مقام ناصب است. همچنین رای صادره از سوی داور در هر مورد، برای کلیه اشخاص فوقالذکر، قطعی و لازمالاجرا است.
تبصره: شرط داوری حاضر مستقل از این قرارداد بوده و به عنوان یک موافقتنامه مستقل حتی در فرض فسخ یا بطلان قرارداد هم معتبر است.
ماده ۱۲- عمومات
کلیه کاربران و استایلیست ها در کمال صحت و سلامت روحی و روانی و با رضایت کامل این شرایط و ضوابط را تایید کرده و به مفاد آن پایبند هستند و از زمان تایید منعقد و لازمالاجرا خواهد بود.
ماده ۱۳-تبادل پیمان
این شرایط و مقررات شامل ۱۳ ماده بر اساس ماده ۱۰ قانون مدنی به عنوان یک قرارداد الزام آور بر روابط بین کاربر و شرکت حاکم بوده و به منظور استفاده و بهره برداری از نرم افزار آدا استایل به صورت الکترونیکی توسط کاربران قبول و امضا شده و به اجرا در آمده است. کلیه قوانین حاکم در نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه مواد 10،219،220،328 قانون مدنی بر تعبیر، تفسیر، اجرا و تاثیر سند حاکم خواهد بود.
ملاک شروع این ضوابط، تاریخ استفاده اولیه از خدمات آدا استایل توسط کلیه طرفین خواهد بود.
این قرارداد در ۱۳ ماده، تنظیم و تایید شده است.