چرا آدا استایل؟

آدا استايل براى وقت شما ارزش قائل است.(براى افراد شاغل،بچه دار،سالمند)
براى سلامتى شما در شرايط حاد كرونايى وگرد و خاک همچنين شرايط آب و هوايى گرم و سرد خوزستان اين شرايط را براى شما فراهم كرده كه بتوانيد تمامى خدمات آرایشگاهی را در منزل خود هر زمانى كه بخواهيد براى شما انجام دهد.
و همچنين بهترين فرصت كسب درآمد براى افرادى است كه فرصت شغلى مناسبى نداشتند.

برای ثبت نام چه مراحلی را باید انجام بدهم ؟

وارد صفحه ی اصلی آدا استایل شوید و نصبش کنید وقتی نصب شد و به صفحه ی اصلی گوشی پیوست وارد سایت شوید و گزینه ی عضویت در سایت رو بزنید و اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید و میتوانید به شماره هایی که در پایین سایت زده شده هم تماس بگیرید و به راحتی ثبت نام شوید

قیمت های آدا استایل چگونه است ؟

قيمت ها در بازه ى مشخصى قرار دارند.
همچنین ما بهترین قیمت ها را همراه با تخفیفات ویژه ای برای شما به همراه داریم.

نحوه ی پرداخت هزینه چطوریه؟

در آدا استایل شما پس از انتخاب خدمات مورد نیاز خود می توانید از طریق آنلاین اقدام به پرداخت کنید.

با هر شماره تماس چند بار میتوانیم عضو آدا استایل شویم؟

یکبار، یک بار به عنوان مشتری و یک بار به عنوان آرایشگر میتوانید در آدا استایل عضو شوید.

اگر از سفارشم منصرف شدم، چگونه پولم را برگردونم؟

در صورتی که بعد از ثبت سفارش خود به هر دلیلی قصد کنسل کردن آن را داشتید می توانید با اطلاع دادن به پشتیبانی سایت خدمات خود را لغو کنید و پول شما بعد از ۴۸ الی ۷۲ ساعت کاری به حسابتان بر میگردد،آدا استایل این حق را به شما میدهد که بدون هیچ دردسری سفارش خود را لغو کنید البته حداقل ۲روز قبل از تاریخ انجام خدمات شما.

بازه‌های زمانی فعالیت آرایشگران سایت آدا استایل، به چه صورت است؟

هیچ محدودیت زمانی برای نوبت دهی وجود ندارد.
هر ارایشگر میتواند ساعت ها رو تاریخ های خالی خود را در اختیار سایت قرار بدهد
آدا استایل هم برای وقت مشتری هم ارایشگر ارزش قائل است.

با پرداخت آنلاین چه تضمینی برای حفظ پولم هست؟

سایت آدا استایل دارای نماد اعتماد الکترونیکی است، و همچنین از درگاه بانکی معتبری مانند زرین پال بهره مند است.

آیا آرایشگر فعال در آدا استايل، می‌توانند عضویت خود را لغو کنند؟

بله، هر آرایشگر می‌تواند در هر زمان که مایل به ادامه همکاری و فعالیت در سایت آدا استایل نبود، می تواند عضویت خود را غیر فعال کند.

در صورت نارضایتی از عملکرد آرایشگر چیکار باید انجام بدم؟

اگرچه مشتری به هر دلیلی از نتیجه ی خدمات ارائه شده رضایت کافی را نداشت،میتواند با تماس گرفتن با بخش پشتیبانی سایت(واتساپ،تماس تلفنی،تلگرام،اینستاگرام) علت شکایت را در میان بگذارد.تا در اسرع وقت جهت رسیدگی به شکایات پاسخ داده شود.